Amanda Jansson

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Amanda Jansson - 3 mars 2014 11:41

Hejsan!
Det är måndag och en ny skolvecka tar sin början!
Idag har jag en ganska lång dag framöver mig. Kommer ha lektioner precis hela dagen fram till ca.16:30 och däremellan har jag tyvärr ingen lunch så hinner alltså inte äta idag. Tummen upp för det... Efter skolan måste jag vänta i stan till kl.18:00 för då ska jag hjälpa till med att storstäda i kyrkan fram till 20:00. Så emellan där får jag försöka hinna äta något på stan och sen kanske Thilda och jag ska titta på en ny köksservis som vi ska ha hemma.
Igår så körde jag för andra gången. Yey! Var ganska kul men jag och kopplingen har tyvärr inte fått någon höjdarstart tillsammans..... Nåja det löser sig! Så efter igår så pappa att jag hädanefter kommer få köra varenda gång jag åker med honom...vilket betyder att nästa gång redan är ikväll då jag ska få köra hela vägen hem från Örebro. Får se hur det går!
Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards