Amanda Jansson

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Jansson - 23 februari 2014 18:33

Ja, imorgon börjar det igen. Skola, alla vanliga rutiner och öriga uppgifter som tar upp tiden av ens vardagar. Kan väl ärligt säga att jag inte är så där jättetaggad men samtidigt tacksam för skulle inte klara av att vara ledig jämt. Det skulle nog bli ganska tråkigt i längden. Men ska njuta riktigt ordentligt de sista timmarna av denna dagen och detta lov. Sätter log på en film och kurar ihop mig i en filt och bara tar det lungt. 

Tittade naturligtvis på hockey finalen idag och blev riktigt besviken på resultatet men vi fick i alla fall ett silver. Och de gjorde ju så gott de kunde så mer kunde de ju inte göra. Men ett silver är ju inte dåligt heller :-).

Nu ska jag inte pladdra på mer utan istället önska er ett fantastiskt bra slut på detta lov!  

Skickar med en bild på Thilda som jag tog för några dagar sedan. 

 

Av Amanda Jansson - 17 februari 2014 19:42

Hejsan! Tänkte bara lägga upp några bilder som jag tog på Thilda idag, tog en prommenad ut i skogen och fota lite. Tänker inte säga så mycket mer utan bilderna får helt enkelt tala för sig själva. 

 


 


 

Av Amanda Jansson - 14 februari 2014 18:43

Hej! Tänkte bara kika in här lite snabbt och säga hej!

Idag är det ju alla   :ans dag så hoppas att ni alla har en fin dag med nära och kära! Själv har jag varit på Marieberg efter skolan och införskaffat mig några nya saker. Bland annat ett par nya vår/sommarskor och denna gång fick det bli ett par Vans. Se bilden nedan. Efter det åkte vi en sväng till mormor och morfar för att fika. Strax efter det åkte vi hem och sen har jag inte gjort så mycket. Funderar på att se ett till avsnitt av Sherlock Homes. Skitbra serie om ni frågar mig! Men ni får i alla fall ha en bra fredagskväll och ett grymt sportlov! 

Allt gott, Amanda

 

Av Amanda Jansson - 13 februari 2014 17:32

Hejsan! 

Det var ett tag sedan sist. Och det som har hänt mig den senaste tiden är att jag har varit sjuk i typ 6 dagar, något sådant. Tror att jag åkte på någon slags influensa eller något åt det hållet. Inte kul! Ut över det har det inte hänt något speciellt. Dagarna har rullat på som vanligt. Nästa vecka är det sportlov vilket kommer bli väldigt skönt! Får se vad jag hittar på då. Kanske åker till kumla och åker skridskor någon dag. Skulle också vara väldigt kul att åka någonstans och pröva på snowboard! Vill verkligen lär mig det. Skulle vara en dröm! Får se om jag får till det. Nu ska jag nog öva lite på en pianoläxa. Så ni får ha det så bra! 

 

Av Amanda Jansson - 3 februari 2014 17:51

Hejsan! 

Dagen har vait som de flesta måndagar, varit i skolan och sen hem. Så inget speciellt har hänt. Har i alla fall börjat läsa lite i körteoriboken (eller vad den nu heter). Imorgon har skolan en friluftsdag och jag och några till ska gå prommenad i Rynningeviken. Ville väl egentligen åka skridskor i Bern aréna men det blev tyvärr inte så. Annars tycker jag det är väldigt roligt att åka skridskor men prommenad är också kul. Så det blir nog bra med det! Har inte så lång dag imorgon vilket är skönt. Går från 09:30 - 13:00. 

Min helg har bestått utav kyrka, plugg och tittat när Thilda spelat DM-final i innebandy. De hade två DM-finaler i helgen och de vann båda. Riktigt duktiga är de! 

Nu kanske jag ska plugga lite om jag orkar, hehe känner mig väldigt lat just nu. Känner på mig att det kanske inte blir så mycket plugg ikväll trots allt. Men måste ta mig i kragen och göra det som måste göras! 

Aja hörs när jag har några nya bilder! 

Ps. Skickar med en bild som jag knäppte en dag i december. Vet att jag inte har visat er den tidigare så därför gör jag det nu.   

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards