Amanda Jansson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Jansson - 31 augusti 2012 18:21

Ja så va det helg igen. Skönt! Men ändå så har den här veckan gått ganska fort endå, så jag antar att jag har haft det ganska roligt :). Men denna dag har däremot varit seg. Kom till skolan vid 8 och vi började inte förrens 10.10 så det var bara att vänta. Sen slutade jag inte förrens ca 15.30 och sen fick jag vänta på pappa i 1.5 timme, kul!;). När pappa väl hade kommit hämtade vi upp Benjamin som skulle följa med hem och vara med Joel, och nu är vi hemma. Imorgon blir det att gå upp tidigt för ska till Stockholm med mamma, Thilda och farmor oh handla:D kul!. Men nu ska jag snart äta så hörs!

 

Ett spindelnät som jag tog kort på när jag var ute med Leila. 


 

Lingon:)


 

Av Amanda Jansson - 23 augusti 2012 20:50

Hej! Idag har det varit en häktisk dag för min del. Började kl. 08.00 med språk och slutade med naturkunskap kl. 16.25:/ Dock hade vi en håltimme efter språket vilket var väldigt skönt:-). Efter skolan så tog jag och några kompisar en buss in till centrum och åt där. Sen var det samling i kyrkan kl.18.00 - 20.00 och nu sitter jag i bilen på väg hem. Just nu vill jag bara hem och ta det lugnt!:-). Men vi hörs!

Av Amanda Jansson - 22 augusti 2012 14:54

Sitter just nu i bilen och väntar på att min syster ska sluta. Gick in på Coop och köpte mig godbiten på bilden. Blir inte så ofta men var sugen på det idag:-). När jag kommer hem ska jag städa kaninburen och sen ska jag bara njuta av sista dagen utan läxor för imorgon kommer vi gå efter schemat så då får vi säkert läxor-.- Ha det bäst!

Av Amanda Jansson - 20 augusti 2012 13:48

Ja, vad ska man säga. Vi kom dit, gick in och satte oss i aulan. Uppropet började och vi blev indelade i klasser. Först fösavann en av mina kompisar, sedan fösvann den andra. Jag tänkte att jag dör om jag blir ensam i en klass. Men jag och en utav mina kompisar hamnade i samma klass i alla fall. Det känns väldigt bra att inte hamna ensam. Men även fast att man hade sin vän vid ens sida så kände man sig osäker. Man kände sig så liten. Men sen efter att vi hade lekt en lek med klassen så kändes det genast lite bättre för det verkar vara en bra klass som jag har hamnat i. Trots allt så har jag ju bara varit i skolan i några timmar så det är ju svårt att säga hur det är och om några dagar så kommer jag säkert att trivas. Hoppas jag i alla fall;) Aja men nu ska jag gå, hörs!

Av Amanda Jansson - 18 augusti 2012 11:24

Sitter just nu på Hamnhuset i A-sund och fikar med farmor och mamma och tänkte bara slänga upp en bild här ifrån:-)
Ikväll blir det att åka in till Örebro en sväng:)
Ha det bäst!

Av Amanda Jansson - 17 augusti 2012 17:38

Hej! Bara en helg kvar tills skolan börjar, ska bli spännande att börja på en ny skola! 

Idag har jag inte gjort så mycket. Har i alla fall vatit ute och plåtat lite bilder och så här blev resultatet: 

 


 


 


 


 


 

Ha det bäst!

Av Amanda Jansson - 13 augusti 2012 16:23

Hej! Bloggar från mobilen idag:). Idag gick jag upp vid 7 tiden för jag och Thilda skulle åka till mormor och morfar. Sen åkte vi dit och gick på Marieberg och dit kom också pappa för vi skulle till Telia och kolla vad som var fel med min mobil. Den har nämligen krånglat sen första dagen då jag köpte den. Då lämnade vi in den och jag fick en ny istället:). Köpte även en kalender till skolan där. Sen åkte jag och Thilda med mormor och morfar hem. Hemma hos dem åt vi med Julia, Emelie (kusiner) och Rakel (deras mamma). Sen följde jag med Julia hem och ska vara hemma hos henne tills på Torsdag.
Ha det bäst!

Av Amanda Jansson - 10 augusti 2012 16:30

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra dag! 

Min dag började med att jag vaknade kl.08.00 och då satte jag mig och tittade på film. Sen kl.12.00 vaknade Thilda (fattar inte hur hon lyckas!) och då åt vi. Sen kom pappa och hämtade oss för vi skulle in till Marieberg för jag skulle köpa en ny mobil och det fick bli en sådan här:):

   

och så köpte vi glass och sen åkte vi hem:).  

Ha det bäst!:)


Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards