Amanda Jansson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Jansson - 30 september 2012 17:24

Hejsan! Mitt i allt som jag är upptagen med så har jag ändå lite tid över till att blogga så tänkte passa på nu:) Jag bloggar ju inte så ofta och det är för att jag inte har mycket tid över till det. Men tänkte berätta vad jag har gjort i helgen i alla fall. 


Fredag: Först skola sedan var jag med några vänner hos Simon Karlsson och hade film-kväll. Kollade på en film som heter Johnny English och på en film som heter A walk to Remember. Det är roligt att göra sådanna här saker ibland. Det tycker jag vi borde upprepa lite oftare:) Kom hem ca 01.00


Lördag: Hemma en stund sedan iväg för att fira Amanda S och efter det så var det ungdomsmöte. Kom hem vid 11.00 


Söndag: Idag har det blivigt en sapp/plugg dag. Har pluggat en hel del men har också försökt att slappa lite. Var ute och gick med mamma för ca en timme sedan. Hade med mig kameran så lägger upp lite bilder där ifrån. 


  

          

Ha det bra!


Av Amanda Jansson - 25 september 2012 17:27

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter ändå en ganska lagom lång dag i skolan:) Vi hade kompledigt den sista lektionen idag så slutade 14.45 istället:) Men det negativa med den här dagen är att vi har ca 2 timmars håltimme vilket är lite segt för man har lixom inget att göra. Visseligen skulle man ju kunna plugga då men ibland årkar man faktiskt inte, och idag hade jag faktiskt inget jag behövde plugga på :). Men nu är jag som sagt hemma och jag ska skriva klart en debattartikel som ska in imorgon men det ser jag nästan inte som en läxa utan det är bara roligt att skriva om vad man tycker:). Imorgon är det äntligen grupp igen så ska vara i Örebro hela dagen så jag får väl se vad jag och några till hittar på att göra innan gruppen börjar:)Men nu måste jag gå så ha det bäst!

Av Amanda Jansson - 17 september 2012 18:56

Hej! Kom hem för en stund sedan och känner bara att jag är sjukt trött! Känns som att vi inte har haft någon helg alls! Imorgon är det ju skola igen som vanligt och efter det är det körövning:) Kommer hem vid 20.00 tiden ungefär. Aja har väl inget mer att säga men tänkte lägga upp några bilder som jag tog då jag var i fjällen i sommras. Saknar den platsen så sjukt mycket. Skulle igentligen ha varit där uppe förra veckan med farmor och farfar men det gick inte för vi får ju inte ta ledigt från skolan:( Blev väldigt ledssen när jag fick veta det för saknar den platsen så mycket och hade sätt fram emot att få åka dit igen. Aja sådant är livet:) men här kommer som sagt några bilder därifrån. 

 


 


 

Ha det bra!      

Av Amanda Jansson - 14 september 2012 18:26

Hej! Nu tänkte jag att när det endå är fredag och jag inte har något speciellt för mig så ska jag lägga upp ett antal höstbilder som jag har tagit den här veckan, så här kommer de:). 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Ha en bra fredagskväll!:)                           

Av Amanda Jansson - 11 september 2012 10:52

Hej! Sitter just nu i Haga bibliotek och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Mår nämligen väldigt lilla och känner mig yr så ska åka hem och försöka att kurera mig tills imorgon. Får se om jag lyckas:). Nu till något helt annat. Den här veckan har vi ett antal läxor som naturligtvis måste göras så min väska blir rent utsagt astung! Det är nog inte den bästa skolväskan som har tillverkats i människans historia så ska nog byta:), dessutom så börjar den gå sönder på sina ställen så det blir nog somsagt att köpa en ny:).

Av Amanda Jansson - 5 september 2012 17:00

Hejsan! Började skolan idag kl.09.50 och slutade ca 14.45 Nu är jag hemma och kollar på denna film med Joel och Thilda:) 

 

Ha det bäst!:)

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards