Amanda Jansson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Jansson - 29 juli 2012 21:54

Sitter just nu framför datorn och blippar runt mellan olika bloggar. Har idag varit på Lerbäcks teater och tittat på en föreställning där och kom hem för ett tag sedan. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske spela instrument eller kolla på någon film eller kanske läsa ut den sista twilight boken. Får se men ni får ha en god gväll! 

Ses!

Av Amanda Jansson - 28 juli 2012 14:52

Hej! För två veckor sedan så var jag och min familj i Vemdalen och jag tänkte lägga upp bilder därifrån så här kommer dem:)

 


 


 


 


 


 


 


 


 

En ganska dålig bild men jag hoppas att ni i alla fall ser att det är en fågel;) 


 


 


 


 


 

En dag åkte vi till Östersund och fikade bland annat där.


 


 


 


 


 


 

Hörs!


Bio

Av Amanda Jansson - 9 juli 2012 21:36

Hej! Idag har jag varit i Örebro tillsammans med en fin vän:). Där inne fikde vi och sedan gick vi på bio, och där imellan blev det en hel del snack:). Tack för en fin dag Lovisa!. Imorgon blir det att städa rummet. Ses!

Av Amanda Jansson - 5 juli 2012 19:58

Idag har Joel, jag och mamma varit på Djupadalsbadet tillsammans med två utav mina kusiner. De badade ganska mycket men för mig blev det dock bara två dopp för jag hade nämligen med mig min nya bok som jag köpte för några dagar sedan (Om jag kunde drömma) och det var nog ett stort misstag att ta med den, hehe. Jag satt och läste den hela tiden och jag tycker synd om mina kusiner för jag var helt osocial mot dem, sorry! Men boken är typ beroendeframkallande;) man kan inte sluta läsa när man har börjat, jag har typ läst hela dagen. Men kunde dock slita mig ifån den tillslut:P. Imorgon händer det nog inte så mycket, har nämligen inget planerat mer än att jag ska  in till A-sund och hämta en kavaj som jag har beställt från MQ. Aja hörs!:)


Lägger upp några bilder från när jag var på Öland:) 

 


 


 

Av Amanda Jansson - 3 juli 2012 13:40

Hej! Tänker börja att blogga här iställer. Anledningen till det är för att jag tycker att det bara krånglar på blogg.se. Så därför bytte jag hit:) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards