Amanda Jansson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Jansson - 31 december 2012 12:53

 

Av Amanda Jansson - 28 december 2012 15:53

Hej! Sitter just nu i bilen och väntar på att mamma ska komma ut från affären. Orkade inte följa med in idag.
Men igår så åkte jag in till Örebro och kollade på The Hobbit med Julia och Emelie och den var som jag hade förväntat mig, jättebra! Men hur de andra 2 filmerna blir återstår att se. Är kanske en aning skeptisk till hur resultatet kommer att bli, för jag och min familj undrar hur de ska lyckas med att göra tre lika bra filmer som de andra Sagan om ringen filmerna utav en bok,, aja, jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Jag tycker nog också att det är lite fel att de lägger in saker i filmen som inte alls är med i boken men så är det ju i nästan alla filmer. Men den var i alla fall väldigt bra och väldigt bra gjord för de som inte har läst boken. Så som sagt ja tyckte att den var jättebra! Jag rekommenderar den filmen men jag rekommenderar också till att läsa boken för den är jättebra! Så läs boken och se filmen! Nog om det! Nu är jag i alla fall på väg till några utav mina kusiner och ska vara där till ikväll. Så ni får ha en fortsatt trevlig fredags kväll!!

Av Amanda Jansson - 21 december 2012 11:50

Hej! Sitter just nu och fikar med mina syskon på ett fik i Hallsberg. Vi ska egentligen vara i Örebro och handla de sista julklapparna men pappa skulle fika med några arbetskamrater så han dumpade oss i Hallsberg av alla ställen. Så nu har vi varit här i ca en timme. Vi får väll se vad vi kan hitta på att göra här mesans vi väntar. Så ska gå så ses!

Av Amanda Jansson - 20 december 2012 15:44

Äntligen lov! Och bara 4 dagar kvar till julafton! (inklusive denna). Har varit på M-berg en snabbis efter skolan idag men ska ev. dit imorgon också och köpa de sista julklapparna. Tänkte också titta på lite julgranspynt för jag är så trött på vårat gamla pynt! hehe:). För en stund sedan var jag ute och tog kort och de bilderna kommer troligtvis upp här imorgon. Men nu måste jag gå så ses! 

 

Min önskelita för i år:) men blir självklart glad för annat också!

Av Amanda Jansson - 17 december 2012 13:35

Hej! Var ju ett tag sedan jag skrev något här. Till mitt försvar så fungerar fortfarande inte internet hemma (hatar!) och då kanske ni tänker att jag kunde ha bloggat från min mobil och visst det kan jag ju men mobilbilder är inget som jag föredrar att lägga upp:), gillar mer bilderna från min systemkamera:), hoppas att ni förstår:). I alla fall så sitter jag just nu i soffan hos farmor och farfar med farfars iPad i knät (blir riktigt sugen på att skaffa mig en sådan:-P ) och ska snart plugga. Idag hade jag bara en lektion som började kl 11.20 och som slutade 12.20 och så har jag haft mentorsamtal (eller vad det heter) före min lektion. Det gick vell bra det:), skulle egentligen haft matteprov idag men läraren är sjuk så den ställdes in. Men nu ska jag plugga, har en hel del saker som ska bli klara och lämnas in innan jag kan ta lov. Så ha en fortsatt bra måndag!

Av Amanda Jansson - 10 december 2012 16:28

 

Hej! sitter hemma framför datorn min och tankar över lite bilder till datorn från julbordet igår. Kanske kommer upö några på bloggen någon dag. På julbordet skulle hela min familj och både farmor och farfar men det blev bara jag, mina syskon och farmor. De andra var hemma för att de var sjuka. Jipii! eller nej... men det får bli revansch på det någon gång!. Men vi som var på julbordet hade det trevligt ändå men det är ju förstås roligt om alla som egentligen ska vara med är med men förhinder inträffar ju ibland. Aja, nog om det, ska nog gå för snart ska jag åka in till A-sund och klippa mig! Får se vad det blir men vill ha en förendring i alla fall. Har länge funderat på att klippa håret ganska mycket kortare men vet inte om jag vågar;) får se. Men med det så vill jag önska er alla en fortsat bra måndags eftermiddag/kväll! 

Av Amanda Jansson - 9 december 2012 18:49

Av Amanda Jansson - 8 december 2012 19:05

Hej! Sitter på bussen på väg hem. Tänkte bara lägga upp några bilder från dagen. Bilderna är dock tagna med min iphone men hoppas att det går bra ändå! Och med det så vill ja önska er alla en fortsatt bra lördagskväll och en fortsatt bra helg!

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards