Amanda Jansson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Jansson - 29 oktober 2012 09:43

Hejsan! Idag är det ju måndag och första dagen på lovet! Skönt! Men ändå blir det nog inte så mycket vila för min del. Idag är jag hos Julia och Emelie (mina kusiner) och ikväll ska jag till Örebro och vara med några och laga mat tillsammans! Sen imorgon så är det körövning och på onsdag eller torsdag ska jag vara med en kompis. På fredag kommer Julia och Emelie och vi ska åka in till Askersund och göra något där, vet inte riktigt vad men något blir det. På lördag ska jag till kyrkan och sjunga med kören. På söndag ska jag åka upp till Gävle till mina kusiner för min ena kusin Astrid fyller 1 år!:) så ser min vecka ut och med det så vill jag önska er en fortsatt trevlig måndag!

Av Amanda Jansson - 25 oktober 2012 17:15

Hej! Sitter just nu i bilen på väg hem. för en stund sedan fick jag se till min glädje att det har snöat för första gången i år här hemma!:-). För er som inte vet det så älskar jag snö och vintern! Naturligtvis så stannade vi så att jag kunde ta ett kort. Dock tog jag kort med mobilen så bildkvalitén är inte den bästa, men lägger upp den i alla fall. Bilden är tagen på Lerbäcks kyrka, och med det så vill jag önska er en fortsatt trevlig torsdag!

Av Amanda Jansson - 17 oktober 2012 09:27

Hej! Sitter just nu vid Rosen (ett kafé på skolan) och dricker kaffe. Kände mig nästan tvungen till det för är jätte trött idag. Har dessutom sovmorgon tills kl. 10 idag vilket jag inte kan utnyttja för det går inga bussar som passar med den tiden. Det känns ju inte sådär jätte kul men så är det ibland.
Igår var det Star for life! Var jätte kul! Och imorgon har vi no-prov vilket inte är lika kul;). Men det är inte så jätte svårt så det borde jag klara av.

Längtar så tills Bilbo filmen kommer ut på bio! Ska helt klart gå och kolla på den! Men ni får ha en fortsatt trevlig onsdag!

Av Amanda Jansson - 15 oktober 2012 17:20

Hej! har varit hemma idag för jag mår inte så bra idag. Så jag laddar helt enkelt inför imorgon då det är Star for life konsert!:). Kommer bli jätterkul! Men idag har jag pluggat och tittat på film:). I helgen gjorde jag inte så mycket. Eller jo, Gjorde klart två hemtentor (eller vad det va), matte och så var jag på ungdomsmötet i lördag och i söndags så åkte vi till farmor och farfar för att fira pappa. Han fyller år idag så GRATTIS pappa!. Men nu ska jag skicka in några arbeten som ska in idag så ni får ha det bäst!.

Av Amanda Jansson - 11 oktober 2012 18:45

Hallå igen! 

Var ju ett tag sedan jag skrev något här. Är rädd för att det börjar bli en vana nu igen. Men det är tvunget till att bli så nu för har en hel del med skolan och annat. Men ska försöka att lägga upp 1-2 inlägg i veckan i alla fall. 

Aja nog med ursäkter, idag började jag skolan kl 8.00 med tyska prov, jippie... Sen efter det hade jag håltimma i 3,5 timme, kul... Ja självklart är det roligt ngn gång men jag har det två ggr i veckan. Dock inte riktigt så lång som idag för idag blev en lektion inställd. Annars brukar håltimman vara ca 2,5 timmar lång. Sista lektionen för den här dagen var NO som höll på i 1.5 timme. Slutade idag kl.16.30 Nu är jag hemma och har presic blivit klar med 2 skrivuppg. Nu ska ska jag fortsätta med matte. Men först tänkte jag visa några bilder som jag tog förra helgen. 

 


 


 


 


 


 


 


 

Med det så vill jag önska er en fortsatt trevlig torsdagkväll!


Av Amanda Jansson - 2 oktober 2012 14:43

Hej! Tänkte blogga när jag ändå har tid. Sitter och väntar på att min sista lektion ska börja. Denna dag har varit jätte seg .Har haft ca 3 timmars håltimme idag. Har bland annat varit och intervjuat en kyrka idag. Vi har det som uppgift i Religionen att intervjua en kyrka och sen ska vi ha ett seminarium om det.

Idag slutar jag kl. 16.10 När jag kommer hem så blir det väl att plugga på tyska-glosor. Måste också läsa ut boken som jag håller på i. Har kanske 70 sidor kvar. Men ska gå nu så hörs!

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards