Amanda Jansson

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Jansson - 24 november 2013 18:12

Nu är jag tillbaka efter ett ganska långt uppehåll från bloggen. Har hänt en del saker som jag har fått preoriterat före bloggen men nu är jag tillbaka i alla fall. Men har bestämt mig föf att blogga när jag har nya färska bilder att lägga upp. För det är därför jag skapade bloggen. Att visa upp bilder som jag tar och det blir lite uttjatat att lägga upp gamla bilder hela tiden. Så när jag har nya bilder kommer jag att blogga. 

Det som har hänt medans jag varit borta är bland annat att jag har bytt gymnasieprogram från Sam betende till Estet musik. Anledningen till det är för att jag kände att betendevetenskap inte är min grej och att jag alltid har varit intresserad av musik så då kändes det som ett bra val att byta. Slapp också gå om tack vare att jag hade valt till musikprofil på mitt förra program. Så det är en av anledningarna till att jag har varit borta. Men nu ska jag öva på en pianoläxa så ha det bra! 

 

En arkivbild och troligtvis den sista. Längtar så mycket tills snön kommer! 

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards