Amanda Jansson

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Jansson - 28 november 2012 10:13

Hej! Sitter just nu hos farmor och farfar med datorn i knät. Jag är hemma idag för jag har mått dåligt hela den här veckan och förra så idag bestämde mig för att vara hemma idag och gå iväg imorgon. Det snöar ute, jippi! Så mysigt med snö! Men det kommer nog inte att ligga kvar så länge. Men min dag blir att vila och plugga. Men nu ska vi fika så ha det bra!

Av Amanda Jansson - 22 november 2012 15:46

Hejsan! Slutade för ett tag sedan. Har varit på en konsert som heter SKRIKA med klassen och det var bra gjort tycker jag. Slutade tidigare också (skulle ha slutat halv 5). Så den här skoldagen slutade helt enkelt bra! Nu ska vi in på Maxi och handla så ni får ha en fortsatt bra dag!

Av Amanda Jansson - 20 november 2012 16:07

Sitter just nu i soffan och funderar på om jag årkar att plugga just nu eller om jag ska vänta en stund innan jag böjar. Kom hem för kanske 35 minuter sedan, när jag kom hem satte jag mig vid pianot och har suttit där tills nu. Vill fortsätta att spela men läxorna ropar efter mig, årkar inte!. Är väldigt trött sedan förra veckan, orkar typ inget just nu men jag får väl koka mig en kopp kaffe så kanske jag piggnar till. Aja men nu ska jag gå och äta så hörs!


Ps. Längtar så tills den här filmen kommer ut på bio! De andra filmerna är mina favoritfilmer så har höga förväntningar på hur denna kommer att bli! Har läst boken och den är sjukt bra! 

 

Av Amanda Jansson - 18 november 2012 17:12

Hejsan! Ännu en intensiv vecka har nått sitt slut och nu sitter jag vid vardagsrumsbordet med min dator och lyssnar på musik och jobbar med en religionsuppgift som ska in på tisdag, har kommit ca halvvägs. Tror att jag ska jobba med den imorgon i skolan då jag egentligen har sovmorgon till 10.10 men kan desvärre inte utnyttja den så då får jag plugga istället. Sitter och längtar efter julen och snön. Snön borde vara här nu tycker jag. Men nu ska jag fortsätta jobba så ha ett bra veckoslut!   

En bild jag tog förra vintern. Det är så mysigt med snö!

Av Amanda Jansson - 12 november 2012 17:11

 

Fredag-för familjen

Lördag-för ungdommar

Välkommen!

Av Amanda Jansson - 11 november 2012 13:37

Hej! Här kommer några bilder på en talgoxe (tror jag) , dessa bilder tog jag i onsdags.

     

Och med det så vill jag önska er en fortsatt bra söndag!

Av Amanda Jansson - 7 november 2012 17:16

Hej hej! Ja, det där med att ¨jag ska försöka att blogga minst en gång i veckan¨ sprack ju på en gång, aja baja Amnada! Sorry för det!

Mitt lov har varit fullt upp och nästa vecka kommer också att bli rätt fullspäckad med FL övningar och föreställningar, så mitt bloggande kommer nog fortsätta att vara dårligt.

Idag har jag haft jag en jätteskön dag! Har nämligen varit ledig! Skulle igentligen börjat kl 11,45 idag och då skulle jag bara ha haft två lektioner eftersom att två lektioner var inställda idag, och jag hade varit i skolan 07.45 vilket då hade blivigt VÄLDIGT segt att vänta så länge på att få börja skolan! Så jag frågade lärarna om jag inte kunde få vara hemma istället och få lite läxor som jag kunde göra istället (eftersom att jag inte kan komma in till skolan senare p.g.a att det inte går några bussar från mig), de var så snälla så att jag fick vara hemma! Har inte gjort något speciellt idag men nyss så bakade jag choklad kakor med pärlsocker på, de heter Märtas skurna chokladkakor. Kommer bilder på dem senare. Men ha en bra Onsdags kväll!

Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards