Amanda Jansson

Alla inlägg under januari 2014

Av Amanda Jansson - 11 januari 2014 18:36

Hejsan! 

Ja som rubriken lyder så har min dag bestått utav plugg, plugg, plugg, och lite titt på sommarjobb vid sidan av det. 

Har pluggat matte och massa olika musikläxor och kommer fortsätta med det under kvällen men tog en liten paus nu. Kände att det behövdes! 

Idag tänkte jag dela med mig lite bilder på mitt nyrenoverade rum. Det var ett tag sedan det blev klart men dörren fattas fortfarande plus några småsaker till. Men är i alla fall jättenöjd över resutatet! Det finns faktiskt inget som jag skulle vilja ändra på så resultatet blev helt klart kanon! Ja, här kommer bilderna i alla fall och med det önskar jag er en fortsatt trevlig helg! 

 

 Min walk-in-closet. Föt tillfället delar jag och min syster garderob. Så alla kläder är inte mina.

 

  Min skrivbordslampa

 

    Mitt väggur. 

Om ni vill se bilderna i större format klicka på dem. 

Ps. Ber om ursäkt för alla småsaker som ligger och skräpar. Hade precis fått in grejerna när jag tog bilderna. 




Av Amanda Jansson - 5 januari 2014 15:13

Hej!
Det var ett tag sedan kan man ju säga! Och med tanke på att det varade nästan hela lovet så kan vi säga att det fick bli en bloggpaus helt enkelt! Hade heller ingen inspiration till bloggen så det var nog lika bra att ta en paus. När skolan och alla rutiner börjar igen ska jag ta tag i bloggandet. Men som jag har sagt tidigare, bloggar när jag har nya bilder. Och det har jag faktiskt idag! SÅ lägger upp en liten bildbomb nu. Ha det! 

 


 


 


 



Presentation

Mitt namn är Amanda Jansson. Jag går första året på gymnasiet på sam-beteendevetenskaps linjen med musik profil. Jag är kristen och är med i en kyrka som ligger inne i Örebro. Jag är intresserad av många olika saker men det som jag är mest intresserad av

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards